Schemat działania reklamacji:
1.Wysłanie maila na adres koszulkizgarazu@gmail.com , zawierającego numer zamówienia oraz powód składanej reklamacji (wady wizualne, zły rozmiar) oraz preferowany sposób jej rozwiązania tj. wymiana na nowy bądź zwrot pieniędzy. Wskazane będzie również załączenie zdjęcia.
W przypadku wybrania „Wymiany na nowy”należy również podać adres dostawy (forma przesyłki pozostanie taka sama jak przy pierwotnym zamówieniu) lub w przypadku chęci otrzymania zwrotu pieniędzy należy podać numer konta bankowego na który mają zostać zwrócone środki pieniężne.
2.Weryfikacja. To etap w którym Biuro Obsługi Klienta dokonuje weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (w czasie 1-3 dni roboczych). Po tym czasie otrzymasz wiadomość drogą e-mail z informacją o kolejnych krokach do wykonania (tj. odesłanie towaru lub zachowanie go bez odsłyłania).
Po wykonanej procedurze, reklamacja jest zarejestrowana w naszym systemie i należy oczekiwać na kontakt mailowy Biura Obsługi Klienta. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!
Schemat działania zwrotów:
1.Wysłanie maila na adres koszulkizgarazu@gmail.com , zawierającego numer zamówienia oraz informację o chęci zwrotu towaru. Jeśli chcesz napisz powód zwrotu towaru.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!