Zwroty i reklamacje

Schemat działania reklamacji:

1.Wysłanie maila na adres koszulkizgarazu@gmail.com , zawierającego numer zamówienia oraz powód składanej reklamacji (wady wizualne, zły rozmiar) oraz preferowany sposób jej rozwiązania tj. wymiana na nowy bądź zwrot pieniędzy. Wskazane będzie również załączenie zdjęcia.

W przypadku wybrania „Wymiany na nowy”należy również podać adres dostawy (forma przesyłki pozostanie taka sama jak przy pierwotnym zamówieniu) lub w przypadku chęci otrzymania zwrotu pieniędzy należy podać numer konta bankowego na który mają zostać zwrócone środki pieniężne.

2.Weryfikacja. To etap w którym Biuro Obsługi Klienta dokonuje weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (w czasie 1-3 dni roboczych). Po tym czasie otrzymasz wiadomość drogą e-mail z informacją o kolejnych krokach do wykonania (tj. odesłanie towaru lub zachowanie go bez odsłyłania).

Po wykonanej procedurze, reklamacja jest zarejestrowana w naszym systemie i należy oczekiwać na kontakt mailowy Biura Obsługi Klienta. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!

Schemat działania zwrotów:

1.Wysłanie maila na adres koszulkizgarazu@gmail.com , zawierającego numer zamówienia oraz informację o chęci zwrotu towaru. Jeśli chcesz napisz powód zwrotu towaru.

2. W przypadku zwrotu towaru zawsze zwracamy środki pieniężne na wskazany numer konta poza kosztami przesyłki.
Należy podać imię i nazwisko właściciela konta oraz numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu środków pieniężnych.
Ostatnim krokiem jest zwrot zwracanego towaru i odesłanie na adres firmy Koszulkizgarazu, ul. Marynarska 7a, 18-400 Łomża.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!

Jakich towarów nie można zwracać?

Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia towarów z własnym projektem nadruku (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. punkt 3.