Regulamin

Regulamin

  1. § DEFINICJE
  2. § POSTANOWIENIA OGÓLNE
  3. § ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
  4. § ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
  5. § DOSTAWA
  6. § CENY ORAZ METODY PŁATNOŚCI
  7. § PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  8. § REKLAMACJE
  9. § REKLAMACJE W ZAKRESIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
  10. § POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§1. DEFINICJE

  1. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy przyznają szczególną zdolność prawną do dokonywania Zamówień w ramach koszulkizgarazu.pl (Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński)
  2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 z poźn. zm.);
  3. Regulamin – przedstawiony poniżej regulamin świadczenia usług elektronicznym kanałem sprzedaży w ramach sklepu internetowego koszulkizgarazu.pl
  4. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem koszulkizgarazu.pl
  5. Towar – produkt w sklepie internetowym
  6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz. 259 z poźn. zm.);
  8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  10. Sklep internetowy – usługa dostępna pod adresem internetowym koszulkizgarazu.pl
  11. Firma – Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński, ul. Ks. Anny 6e, 18-400 Łomża, nr NIP: 7182116283, nr REGON: 200447999

§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego koszulkizgarazu.pl. Jest on regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Sklep internetowy prowadzony jest przez Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński, której siedziba firmy mieści się przy ul. Ks Anny 6e, 18-400 Łomża, nr NIP: 7182116283, nr REGON: 200447999.
Firma zarejestrowana w Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzona przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczą w szczególności:
A. Warunków i zasad składania zamówień drogą elektroniczną w ramach funkcjonowania sklepu internetowego oraz zawarcia umów sprzedażowych z wykorzystaniem świadczenia usług drogą elektroniczną.

B. Zasad korzystania ze sklepu internetowego przy spełnieniu warunków możliwości dostępu do strony internetowej

Klient może uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w momencie funkcjonowania strony za pośrednictwem odsyłaczy umieszczonych w Sklepie internetowym. Ma on również możliwość pobrania go i wydrukowania.

Dla zamówień złożonych po godzinach pracy Firmy, dniem złożenia zamówienia w naszym systemie jest dzień następny. Dla zamówień złożonych od piątku do niedzieli dniem złożenia zamówienia w naszym systemie jest poniedziałek. Przed zarejestrowaniem zamówienia w naszym systemie opłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie bankowym.

Dokonanie płatności oznacza zawarcie umowy przez Klienta z firmą Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński oraz akceptacją postanowień Regulaminu.

§3. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

Klient ma możliwość złożenia zamówienia w Sklepie internetowym w dowolnym momencie. Nie zwalnia go to jednak od zapoznania się z warunkami Regulaminu. Przystąpienie do składania zamówienia oznacza jednoznaczne zaakceptowanie Regulaminu.

Firma zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź pozbawienia Klienta prawa do korzystania z usług Sklepu internetowego, z trybem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Klienta zasad i warunków Regulaminu. Prawo te stosowane jest bezwzględnie w przypadku:

  • Naruszenia przez Klienta dóbr osobistych osób trzecich a w szczególności dóbr innych klientów Firmy;
  • Gdy Firma uzna działania klienta za niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internetowej;
  • Gdy Firma uzna działania Klienta za szkodliwe dla jej dóbr. Firma zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia złożonego przez sklep internetowy w przypadku stwierdzenia wykorzystywania błędów spowodowanych funkcjonowaniem strony np. złe naliczanie cen, złe zliczanie sumy produktów;
  • Zachowania Klienta atakują dobre imię Firmy.

Aby zapewnić bezpieczeństwo przekazu danych osobowych związanych ze świadczeniem usług w ramach Sklepu Internetowego podejmujemy środki i działania zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikacji danych przez osoby nieupoważnione. Chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie przetwarzania i przechowywania Twoich danych osobowych? Odwiedź sekcję Polityka Prywatności.

Klient zobowiązuje się w szczególności do:

  • Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa. Są to treści propagujące przemoc, zniesławiające lub naruszające dobra osobiste oraz inne prawa osób trzecich
  • Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania – używanie określonego, szkodliwego oprogramowania lub urządzenia
  • Nierozsyłania oraz nieumieszczania informacji handlowych klasyfikowanej jako spam
  • Użytkowania Sklepu internetowego nie zakłócając przy tym możliwości korzystania innym klientom jak i Firmie
  • Wykorzystywania treści umieszczonych w sklepie internetowym wyłącznie do użytku osobistego
  • Korzystania z usług umieszczonych w Sklepie internetowym zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium państwa Polskiego oraz niniejszego regulaminu.

Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński nie ponosi odpowiedzialności za grafiki umieszczane przez Klientów na produktach. Klient zamawiając usługę z konkretną grafiką ponosi pełną odpowiedzialność prawną.

!Zamówienia złożone po godzinie 12:00 jako pierwszy dzień realizacji mają przypisany następny dzień roboczy następujący po dniu złożenia i opłacenia zamówienia.!

§4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

Umowa sprzedaży zawierana jest za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez dokonanie wyboru produktu, jego specyfikacji i wykonaniu komunikatów wynikających z wyświetlanych bądź zawartych informacji na stronie koszulkizgarazu.pl

Wybór zamawianych Towarów dokonywany jest poprzez dodanie ich do koszyka.

Klient ma możliwość modyfikacji zamawianego Towaru oraz udostępnianych danych do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie zamówienia. Wszystkie komunikaty dotyczące składania zamówienia oraz danych osobowych wyświetlane są na stronie Sklepu internetowego.

Po przygotowaniu zamówienia, uzupełnieniu potrzebnych danych i sfinalizowaniu zamówienia poprzez stronę Sklepu Klientowi wyświetli się informacja z podsumowaniem zamówienia – jest to między innymi opis towarów i/lub usług, łączna kwota za realizację zamówienia oraz wszystkie inne koszty ponoszone przez Klienta.

Wysyłając zamówienie Klient akceptuje warunki umowy i potwierdza zapoznanie się i akceptację Regulaminu oraz Polityki Prywatności i zgadza się na udostępnienie Firmie swoich danych w celu finalizacji i dostarczenia usługi.

Informacje o produktach udostępnione poprzez stronę Sklepu stanowią ofertę (art. 66 Kodeksu Cywilnego). Sfinalizowanie zamówienia jest jednoznaczne z oświadczeniem woli zawarcia umowy Sprzedaży zgodnej z postanowieniami Regulaminu pomiędzy Klientem a Firmą.

Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie wpływu zamówienia do systemu Sklepu internetowego pod warunkiem, iż owe zamówienie nie łamie prawa i postanowień Regulaminu. Klient drogą mailową otrzyma potwierdzenie zawierające wszystkie istotne informacje dotyczące zamówienia. Jest to równoznaczne potwierdzeniem zawarcia Umowy.

Umowa zawiera treść zgodną z postanowieniami Regulaminu. Zawierana jest w języku polskim. Klient bierze na siebie odpowiedzialność przetłumaczenia regulaminu oraz warunków umowy gdy zajdzie taka potrzeba z jego strony.

Średni czas realizacji zamówień trwa od 3 do 7 dni roboczych. W porach o zwiększonej liczbie zamówień (święta, wydarzenia itd.) lub w momencie braku towaru na magazynie czas ten może zostać wydłużony do 14 dni roboczych.

§5. DOSTAWA

Dostawa Towarów odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej jak i poza jej granicami. Odbiorcą jest osoba, której dane zostały wskazane przez Klienta podczas składania zamówienia. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy zmiany adresu dostawy w przypadku przekazania zamówienia firmie kurierskiej. Możliwości dostawy oferowane przez Firmę to:

  • Usługi firmy kurierskiej – 14 zł brutto
  • Odbiór osobisty w biurze Firmy – Ks. Anny 6e, 18-400 Łomża – bezpłatnie
  • Odbiór osobisty w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Piątnicy – bezpłatnie

Czas realizacji dostawy wynosi:

  • W przypadku firmy kurierskiej 1-3 dni robocze
  • W przypadku odbioru osobistego towar można odebrać od dnia zrealizowania zamówienia w godzinach od 11.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Aby sprawdzić status realizacji zamówienia należy  zalogować się na konto klienta lub za pomocą rozmowy telefonicznie (500-200-769).

Zamówienia pakowane są w materiały zabezpieczające. Zalecamy dokładne sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. Zamówienia zawierające towary z elementami delikatnymi i kruchymi (np. szkło), wysyłane są za pomocą kuriera ze specjalnym oznaczeniem „Uwaga Szkło”. Klienci zobowiązani są do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera by nie utracić prawa do złożenia reklamacji. W przypadku odbioru uszkodzonego towaru prosimy o zwrot kurierowi (nie przyjęcie paczki) z informacją uszkodzenia/przyczyny nie przyjęcia towaru.

§6. CENY ORAZ METODY PŁATNOŚCI

Ceny Towarów ze Sklepu internetowego podawane są w walucie: polski złoty (PLN). Zawierają podatek VAT.

Możliwości dokonania zapłaty:

  • Przelew bankowy
  • Płatność poprzez system Przelewy24

Aby dokonać płatności przelewem bankowym, wpłatę należy kierować na konto:

31 1240 1532 1111 0010 9284 8453
ul. Ks. Anny 6e
18-400 Łomża
W tytule przelewu wpisz numer zamówienia, które opłacasz.
Termin płatności za zamówiony towar wynosi 14 dni.

§7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
Jeżeli konsument zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa podczas nieumówionej wizyty przedsiębiorcy w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu konsumenta albo wycieczki, termin do odstąpienia od umowy wynosi 30 dni.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

Uwaga! Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku produktów spersonalizowanych:

Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta

lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;”

Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy prosimy o kontakt z Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński (ul. Ks. Anny 6e, 18-400 Łomża, koszulkizgarazu@gmail.com, tel: +48 500 200 769) z informacją o decyzji odstąpienia od umowy (w postaci pisma dostarczonego za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub poczty tradycyjnej). Konsument może odstąpić od umowy także składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy prosimy o informację dotyczącą skorzystania z prawa odstąpienia przed upływem 14 dni.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia towaru.

W przypadku odstąpienia od Umowy należy zwrócić produkty w terminie nie przekraczającym 14 dni liczonych od dnia poinformowania o tym fakcie Firmy. Jednocześnie Firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwrotu rzeczy bądź dowodu odesłania ich. Klient odpowiedzialny jest za zmniejszenie wartości towarów poprzez użytkowanie jej w sposób inny niż rekomendowany przez Firmę. Rekomendacje dotyczące użytkowania zawarte są na produkcie.

Prawo do odstąpienia od Umowy wyłączone jest w sytuacjach, gdy:

  • Przedmiotem świadczenia usług jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany wg specyfikacji Klienta lub dostarczony przez klienta nie spełniający rekomendacji Firmy
  • Przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu do Firmy, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

§8. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW

Firma, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: ul. Ks. Anny 6e,18-400 Łomża, koszulkizgarazu@gmail.com. Firma zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni lub w przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji byłoby niemożliwe w tym terminie do poinformowania Klienta o terminie rozpatrzenia reklamacji.

Klient zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego produktu na adres:

Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński
ul. Ks. Anny 6e, 18-400 Łomża

Firma nie jest producentem towarów na których przygotowywane są nadruki i projekty. Firma nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić pełną odpowiedzialność z tytułu sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej bądź instrukcji wystawionej przez producenta. Jeśli wskazują na to informacje zawarte w karcie gwarancyjnej bądź instrukcji, Klient może zgłaszać swoje roszczenia bezpośrednio w autoryzowanym serwisie bądź w inny sposób określony przez producenta.

Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
Przedsiębiorca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia
braku zgodności towaru z umową określonego w ust. 1, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
W odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi, przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Przy ocenie nadmierności kosztów dla przedsiębiorcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym
w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.
Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru,
który następnie został wymieniony.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
1) przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie
z art. 43d ust. 2;
2) przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d
ust. 4–6;
3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca
próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
4) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny
albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony
określonych w art. 43d;
5) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej
z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości
towaru zgodnego z umową.
Przedsiębiorca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Klientowi nie przysługuje prawo reklamowania błędnie wykonanego znakowania na odzieży w przypadku, gdy zdobienie będzie wykonywane na towarze klienta. Jest to spowodowane podwyższonym ryzykiem związanym z nieznajomością materiału, na którym będzie wykonywany nadruk, co wiąże się z możliwością różnego rodzaju uszkodzeń (np. przypalenia materiału podczas wygrzewania nadruku w prasach transferowych lub w tunelach suszących).

Jednocześnie Firma zastrzega:

  • Prawo do odmowy zmian uwzględnianych przez Klienta w momencie, w którym status zamówienia zmieni się na „W trakcie realizacji”.
  • Kolory prezentowane w wizualizacji w kreatorze bądź dostępne na stronie Sklepu internetowego mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego koloru tkaniny. Wynika to z przyczyn technicznych i operacyjnych takich jak różnice w sposobie wyświetlania kolorów ze względu na ustawienia monitora jak i odstępstwa kolorystyczne u różnych producentów tekstyliów.
  • Wizualizacja produktu i nadruku zawarta na stronie internetowej koszulkizgarazu.pl ma charakter przybliżony i stanowi ilustrację do rzeczywistego wyglądu produktu i nadruku.
  • Możliwość wystąpienia rozbieżności między rozmiarami w ogólnie przyjętych grupach rozmiarowych (XS, S, M, L, XL, XXL, XXXL, XXXXL) do 15% wymiarów w konkretnej rozmiarówce. Wynika to z rozbieżności specyfikacji towarów dostępnych u producentów.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za materiały dostarczone przez Klientów.

§9. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Firma podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania systemu i Sklepu internetowego w zakresie, w jakim wynika wiedza techniczna i zobowiązuje się usunąć wszelkie nieprawidłowości zgłaszane przez Klientów w zdroworozsądkowym terminie.

W momencie wystąpienia nieprawidłowości Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Firmę o wszelkich nieprawidłowościach i/lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu internetowego. Nieprawidłowości można zgłaszać pisemnie na adres Firmy (Koszulkizgarazu Dominik Szymczyński ul. Ks. Anny 6e, 18-400 Łomża), bądź drogą elektroniczną: na adres koszulkizgarazu@gmail.com.

W reklamacji tej Klient powinien podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości z możliwie jak największą ilością szczegółów i opisów. Firma zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni lub w przypadku braku możliwości rozpatrzenia jej w tym czasie do poinformowanie Klienta o terminie rozpatrzenia.

§10. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH

Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z roszczeniem konsumenta i odmawia uznania reklamacji, a konsument nie chce przenosić tego sporu na drogę sądową, może skorzystać z innych sposobów wyjścia z konfliktu.

Za zgodą obydwu stron neutralna osoba trzecia ( niezależna instytucja) – np. mediator, koncyliator albo arbiter – pośredniczy wówczas w kontaktach między przedsiębiorcą a konsumentem.

System pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich obejmuje m. in. podmiot o charakterze horyzontalnym – Inspekcja Handlowa. Zajmuje się on sprawami, dla których nie został utworzony właściwy podmiot sektorowy. Postępowanie rozpoczyna się na wniosek konsumenta lub przedsiębiorcy. Należy go złożyć do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej właściwego ze względu na miejsce działalności przedsiębiorcy. Inspekcja Handlowa, obok postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonego przez wojewódzkich inspektorów, działa za pomocą stałych sądów polubownych.

§11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Rozstrzyganie ewentualnych zaistniałych sporów między Firmą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

Rozstrzyganie ewentualnych, zaistniałych sporów między Firmą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostanie poddane sądom właściwym ze względu na siedzibę Firmy.

W sprawach nieuregulowanych w tym Regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne, właściwe przepisy prawa polskiego.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz adres e-mail]
– Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów() umowy dostawy następujących towarów() umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów()/o świadczenie następującej usługi()
– Data zawarcia umowy()/odbioru()
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data